FANDOM

The Dwarven District

Dzielnica Krasnoludzka

Dzielnica krasnoludzka znajduje się w północnym rogu Stormwind. Tu krasnoludy z Ironforge stworzyły swoją enklawę. Znajdujące się tu kuźnie bez ustanku emitują żar, który wraz z ciągłym stukaniem kowalskich młotów buduje pełen pracy charakter dzielnicy. Łowcy znajdą spokój w znajdującej się tu Gildii Łowców. Znaleźć tu również można nauczycieli górnictwa, kowalstwa i inżynierstwa wraz z ich Kuźniami i kowadłami. Znajduje się tu również wejście do Podziemnego Tramwaju łączącego Stormwind z Ironforge.

Dzielnica jest zdecydowanie najciaśniejsza i gęsto zaludniona. Duże domy zostały znacznie przebudowane przez krasnoludy, które dodały dodatkowe piętra i dzieliły niepotrzebnie wielkie pomieszczenia. Jest to centrum handlu i przemysłu, a lokalne fabryki pracują bez przerwy zaopatrując Stormwind w różnorakie dobra. Niemal 30 tysięcy krasnoludów tu mieszka (według informacji z Warcraft RPG), więcej nawet niż w ich stolicy, Ironforge.

Aby dostać się do dzielnicy krasnoludzkiej, można iść na północny wschód od Placu Katedralnego, na zachód od Fortu Stormwind albo wysiąśc z Podziemnego Tramwaju na stacji Stormwind.