FANDOM

Dra
Draka w Draenorze
Draka
Tytuł Draka
Płeć Kobieta
Rasa Orczyca
Klasa Wojowniczka
Przynależność Orcza Horda
Klan Lodowego Wilka
Niezależna
Stanowisko Partnerka Durotana
Lokacja Nieznana
Status Martwa
Rodzina Kelkar (ojciec)
Zuura (matka)
Garad (teść)
Geyah (teściowa)
Ga'nar (szwagier)
Fenris Wolfbrother (szwagier)
Lokra (siostra)
Durotan (mąż)
Thrall (syn)
Aggra (synowa)
Durak (wnuk)
Mentorzy Kelkar
Zuura

Jeśli szukasz postaci z Warlords of Draenor, zobacz Draka (alternatywna czasoprzestrzeń).

Odważna wojowniczka, partnerka Durotana. Draka była zwolenniczką szamanizmu stosowanego przez jej Klan Lodowego Wilka. Była córką Kelkara i jego partnerki Zuury oraz wnuczką Rhakisha.

Biografia Edytuj

Aaa

Morderstwo Draki i Durotana

Draka spotkała Durotana podczas gdy on i Orgrim Doomhammer patrzyli na nią z nie lada podziwem. Durotanowi opadła szczęka gdy ta odrzuciła jego zaloty kiedy zapraszał ją na wspólne polowanie, lecz w końcu zgodziła się na samo polowanie i nic więcej. Podczas spływu do Clefthoof, zostali zaatakowani przez czarnego wilka. Po zabiciu go Draka odpowiedziała na zaloty Durotana i namiętnie go pocałowała.

Draka urodziła Thralla, dziecko Durotana krótko przed wyruszeniem jej wodza w podróż do południowych krain, na spotkanie ze swoim starym towarzyszem Orgrimem Doomhammerem.

Po wyjaśnieniu Doomhammerowi zdrady ze strony Gul'dana, Durotana i Drakę miał bezpiecznie eskortować strażnik Orgrima, ale okazał się zdrajcą i zaprowadził ich do ludzi z Klanu Łupieżców Burzy, którzy zamordowali Drakę oraz Durotana.

Warcraft (film) Edytuj

Draka pojawi się w nowym filmie, grana przez aktorkę Annę Galvin. Według źródeł Draka jest w ciąży i rodzi Thralla.