Shadowlands Logo.png UWAGA!!! Ten artykuł może zawierać poważne spoilery. Czytasz go na własne ryzyko!

„Zwę się Draka, niegdyś z klanu Mroźnych Wilków. Dziś... Baronowa Domu Wybrańców. A przede wszystkim... Obrończyni Maldraxxusu.”
―Draka[1]

Jeśli szukasz postaci z Warlords of Draenor, zobacz Draka (alternatywna czasoprzestrzeń).

Draka była odważną wojowniczką z klanu Mroźnych Wilków, partnerką Durotana i matką Go'ela oraz zwolenniczką szamanizmu stosowanego przez jej klan. Była córką Kelkara i jego partnerki Zuury oraz wnuczką Rhakisha. Po swojej śmierci, została wysłana do Maldraxxusu, gdzie została członkinią Domu Oczu. Po zniszczeniu tego domu, wstąpiła i awansowała na stanowisko Baronowej Domu Wybrańców.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Morderstwo Draki i Durotana

Draka spotkała Durotana podczas gdy on i Orgrim Doomhammer patrzyli na nią z nie lada podziwem. Durotanowi opadła szczęka gdy ta odrzuciła jego zaloty kiedy zapraszał ją na wspólne polowanie, lecz w końcu zgodziła się na samo polowanie i nic więcej. Podczas spływu do Clefthoof, zostali zaatakowani przez czarnego wilka. Po zabiciu go Draka odpowiedziała na zaloty Durotana i namiętnie go pocałowała.

Draka urodziła Thralla, dziecko Durotana krótko przed wyruszeniem jej wodza w podróż do południowych krain, na spotkanie ze swoim starym towarzyszem Orgrimem Doomhammerem.

Po wyjaśnieniu Doomhammerowi zdrady ze strony Gul'dana, Durotana i Drakę miał bezpiecznie eskortować strażnik Orgrima, ale okazał się zdrajcą i zaprowadził ich do ludzi z Klanu Łupieżców Burzy, którzy zamordowali Drakę oraz Durotana.

Zaświaty[edytuj | edytuj kod]

Battle for Azeroth Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Shadowlands.

Po swej śmierci, dusza Draki udaje się do królestwa Maldraxxus w Krainie Cieni, gdzie została członkinią Domu Oczu. Jako wojowniczka, Draka początkowo uznała, że ​​sposoby podstępu i skradania się w domu są dla niej dziwne. Jednak przez szkolenie przez Margrabię Akareka, w końcu poczuła się komfortowo ze swoją nową rolą i zyskała nie tylko umiejętności wojownika, ale także mistrzowskiego szpiega.[1] Jej szkolenie obejmowało szpiegowanie Płonącego Legionu na innym świecie poza Krainą Cieni.[2][3] Draka ostatecznie została jedną z dwóch baronowych domu. Drugą baronową była Vashj, ale ona i Draka nie dogadywały się.[4]

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Usunięto z gry Temat tej sekcji nie wyszedł z etapów bety.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zmiany w patchach[edytuj | edytuj kod]

Referencje[edytuj | edytuj kod]

  1. 1,0 1,1 Zaświaty: Maldraxxus
  2. Brian Horn on Twitter (2020-09-03). Retrieved on 2020-09-04.
  4. A Common Peril