FANDOM

Icon-time Ten artykuł wymaga aktualizacji - informacje w nim zawarte są przedawnione. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
LordaeronLoC

Crestfall można znaleźć na mapie Lands of Conflict

Crestfall jest dużą wyspą nieopodal północno-wschodniego wybrzeża Kul Tiras. Stała się ona znana wraz ze wzrostem zagrożenia podczas Drugiej Wojny. Kiedy Alterac zostało zniszczone, armie orków rozpoczęły zmasoway odwrót. Admirał Daelin Proudmoore dostał informacje, że łodzie podwodne gnomów odkryły główną bazę floty Hordy nieopodal Crestfall. Porudmoore wierzyl, że orkowie planują wysłać resztę swojej armady, by przenieść się do Azeroth. Lord Lothar nakazał zniszczenie bazy na Crestfall, by uniemożliwić orkom odwrót. Akcja ta stała się znana jako Bitwa o Crestfall.

Jest to spora społeczność żeglarzy i rybaków. Ci ludzie nie lubią obcych, a niektórzy goście, szczególnie przybywający co miasta nocą, niemal zostali zastrzeleni. Strzelcy nieustannie stoją na posterunkach, odpierając nagi, które ostatnimi czasy ich gnębią. Plotka głosi, że potężna armia nag pod dowództwem Zethresha ukrywa się nieopodal zachodniego wybrzeża Crestfall. Zethresh próbuje oczyścić ocean i wyspy z obecności ludzi.