Spell frost arcticwinds
  • Cold Weather Flying
  • Passive
  • Pozwala latać na wierzchowcach w Northrend.

{{DEFAULTLINK:Spell frost arcticwinds.png [Cold Weather Flying]|Cold Weather Flying}}

Cold Weather Flying jest umiejętnością, której można się nauczyć u nauczyciela latania za 500Gold. Pozwala ona graczom na używanie latających wierzchowców w Northrend. Druidzi wymagają tej umiejętności by użyć swych latających(Flight Form/Swift Flight Form) form w Northrend. By się jej nauczyć, gracze muszą posiadać minimum 68 poziom. Postać może się tej umiejętności nauczyć tylko raz, nie trzeba się ponownie uczyć gdy posiadaliśmy ją przed nauczeniem się jeździectwa na poziomie Artisan (300).

Nauczyciele Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Umiejętność latania w Northrend początkowo wymagała wykonania serii zadań, lecz to zostało usunięte. Zamiast zadań, postać musiała posiadać 77 poziom oraz 1000Gold.
  • Alternatywą była książka [Tome of Cold Weather Flight], którą można było kupić na poziomie 80 za tą samą cenę, ale użyć przez swoją alternatywną postać na poziomie 68.
  • W uaktualnieniu 4.0.1 obniżono wymagany poziom do 68 i koszt do 500Gold. Ta cena może być zmniejszana dzięki wysokiemu poziomowi reputacji u Ofensywy Wojennej Pieśni (gracze Hordy) lub Ekspedycji Sojuszu (gracze Przymierza).

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj

  • Cataclysm-Logo-Small Patch 4.0.1 (2010-10-12): Latanie w Northrend jest dostępne na poziomie 68 za 500Gold u każdego nauczyciela latania. Koszt może być redukowane poprzez odpowiednie reputacje. [Tome of Cold Weather Flight] została usunięta.
  • Wrath-Logo-Small Patch 3.2.0 (2009-08-04): Za 1000Gold postać na 80 poziomie może kupić książkę [Tome of Cold Weather Flight] i wysłać ją do swoich alternatywnych postaci na poziomie 68+ (które posiadają umiejętność jeździectwa na poziomie 225+) by nauczyć ich latania w Northrend.
  • Wrath-Logo-Small Patch 3.0.2 (2008-10-14): Dodana.

Zobacz także Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.