FANDOM

Ashkandi

Paladynka uzbrojona w Ashkandi.

Ashkandi, Wielki Miecz Bractwa to epicki miecz dwuręczny, który można zdobyć w walce z Nefarianem w Leżu Czarnoskrzydłego. Plotka głosi, że należał on do Sir Anduina Lothara.

TłoEdytuj

The RPG Icon 16x36 Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG, które jest niezgodne z obecnym kanonem.

Rękojeść tego masywnego dwuręcznego miecza przypomina splecione karki dwóch czerwonych smoków. Niewiarygodna ostrość przemawia, że wielka moc w nim drzemie.

Miecz Anduina LotharaEdytuj

Questionmark-medium Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!
Ashkandi (1)

Ork w filmie wprowadzającym do The Burning Crusade uzbrojony jest w Ashkandi.

Plotka głosi, że miecz ten należał do Anduina Lothara z powodu inicjałów A.L. oraz tytułu "Wielki Miecz Bractwa" (co może odnosić się do Bractwa Konia). Lothar był Lordem Regentem Azeroth i wybrańcem Króla Llane'a, lecz zginął zabity przez Orgrima Doomhammera w jednej z ostatnich batalii Drugiej Wojny.

Niektórzy twierdzą, że Quel'Zaram i Ashkandi to dwie nazwy tej samej broni, lecz RPG dowodzi, że to dwa różne miecze. Inni z kolei sądzą, że Ashkandi to Wielki Miecz Królewski ze Stormwind. Podręcznik Potworów zawiera opis Ashkandi'ego, podkreślając, że został on wykonany z thorium, lecz brak wspomnienia, żeby należał do Lothara.

Miecz pozostaje obecnie w posiadaniu Nefariana w Leżu Czarnoskrzydłego, prawdopodobnie z powodu zaangażowania jego ojca w zakończenie Drugiej Wojny. Niektórzy wierzą, że został on zmodyfikowany lub splugawiony przez Nefariana lub jego podwładnych, co wywołało poczerniały kolor rękojeści. Jednak opis głosi, że przypomina ona karki czerwonych smoków. Nie wiadomo, dlaczego Nefarian miałby przemienić miecz, by ten przypominał wygląd jego największych wrogów - chyba że miałoby to być trofeum.

Zmiany w aktualizacjachEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj