FANDOM

Shadowlands Logo UWAGA!!! Ten artykuł może zawierać poważne spoilery. Czytasz go na własne ryzyko!
Arbiter Ariel Fain art
Grafika koncepcyjna Arbitera
Arbiter
Płeć Kobieta
Rasa Nieznana (Humanoid)
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Niezależni
Stanowisko Sędzia Krainy Cieni
Lokacja Komnata Arbitera, Oribos
Status Uśpiona

Arbiter jest starożytną, tajemniczą istotą, która mieszka w centrum miasta Oribos i osądza śmiertelne dusze, które wkraczają do Krain Cieni. Według niektórych relacji jej istnienie poprzedza całą pamięć - nawet starszą niż Tytani. Kiedy dusza zostaje postawiona przed Arbiterem, cała jej zawartość - uczynki, złe uczynki, myśli, osiągnięcia i niepowodzenia - są natychmiast odkryte, pochłonięte i zrozumiane przez nią. Arbiter następnie wysyła duszę do jednego z nieskończonych królestw Krain Cieni, określonego przez postać duszy.[1][2]Oribosem opiekuje się rasa istot znanych jako Attendants i pomaga Arbiterowi spokojnie wykonywać swoje obowiązki. Spośród kręgu Attendantów zwanych Uczonymi wybiera się Honorowy Głos, który przemawia w imieniu zawsze cichego Arbitera.[3]

Z powodów, których nikt nie jest w stanie wyjaśnić, Arbiter ostatnio usnęła i nie kieruje już dusz do swoich miejsc po śmierci. Zamiast tego wszystkie dusze przepływają teraz obok niej i pędzą bezpośrednio do Czeluści. Attendants próbowali odkryć tę tajemnicę, ale bez powodzenia.[4]

SpekulacjaEdytuj

Questionmark-medium Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Arbiter może być osobą, która pomogła Vol'jinowi, ponieważ podobno został uratowany i „dotknięty ręką waleczności”.[5]

Zmiany w patchachEdytuj

ReferencjeEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj