Aku'mai
Aku'mai w swoim leżu
Aku'mai
Rasa Hydra
Poziom 25
Poziom bohatera Elitarny
Boss
Klasa Bestia
Zdrowie 20970
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Niezależna
Lokacja Leże Aku'maia
Czarna Otchłań
Status Możliwa do zabicia WoW icon
Martwa (wiedza)

Aku'mai to hydra na poziomie 25, jest elitarnym finałowym bossem Czarnej Otchłani.

OpisEdytuj

Starożytna hydra Aku'mai, księżniczka głębin, osiedliła się w Czarnej Otchłani, która niegdyś była wspaniałą świątynią bogini księżyca Elune. Aku'mai jest ulubienicą pierwotnych Starych Bogów i od wieków jest plagą dla plaży Zoram. Jej obecność przyciągnęła kultystów Młota Zmierzchu, którzy składają jej ofiary, aby zyskać przychylność jej panów.

UmiejętnościEdytuj

  • Spell shadow unholyfrenzy Opętańczy Gniew - zwiększa szybkość atakującego zaklęciami o 75% na 5 sek., ale zmniejsza atak fizyczny o 15
  • Spell nature regenerate Trująca Chmura - zadaje 50 obrażeń Natury najbliższym przeciwnikom co każde 5 sek., przez następne 45 sek.

ZadaniaEdytuj

OsiągnięciaEdytuj

StrategiaEdytuj

Aku'mai zapewnia nieskomplikowaną walkę, ale to nie znaczy, że łatwą. Duża hydra ma sporo życia i używa trucizny. Tank powinien być stale leczony, a jego aggro opwinno być podwyższone, podczas gdy reszta grupy ładuje wszystkie ataki w Aku'mai.

Tank powinien być odpowiednio chroniony, aby szybko nie poległ. Wojownik może sobie lepiej poradzić w tej roli, ale paladyn również może się jej podjąć.

Aku'mai nie jest odporna na strach lub sidła.

LootEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.