Aku'mai to hydra na poziomie 25, jest elitarnym finałowym bossem Czarnej Otchłani.

OpisEdytuj

Starożytna hydra Aku'mai, księżniczka głębin, osiedliła się w Czarnej Otchłani, która niegdyś była wspaniałą świątynią bogini księżyca Elune. Aku'mai jest ulubienicą pierwotnych Starych Bogów i od wieków jest plagą dla plaży Zoram. Jej obecność przyciągnęła kultystów Młota Zmierzchu, którzy składają jej ofiary, aby zyskać przychylność jej panów.

UmiejętnościEdytuj

  • Spell shadow unholyfrenzy Opętańczy Gniew - zwiększa szybkość atakującego zaklęciami o 75% na 5 sek., ale zmniejsza atak fizyczny o 15
  • Spell nature regenerate Trująca Chmura - zadaje 50 obrażeń Natury najbliższym przeciwnikom co każde 5 sek., przez następne 45 sek.

ZadaniaEdytuj

OsiągnięciaEdytuj

StrategiaEdytuj

Aku'mai zapewnia nieskomplikowaną walkę, ale to nie znaczy, że łatwą. Duża hydra ma sporo życia i używa trucizny. Tank powinien być stale leczony, a jego aggro opwinno być podwyższone, podczas gdy reszta grupy ładuje wszystkie ataki w Aku'mai.

Tank powinien być odpowiednio chroniony, aby szybko nie poległ. Wojownik może sobie lepiej poradzić w tej roli, ale paladyn również może się jej podjąć.

Aku'mai nie jest odporna na strach lub sidła.

LootEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.