FANDOM

Aqpreview3
Silithidzki ul w ruinach Ahn'Qiraj
Ahn'Qiraj: Upadłe Królestwo
Klasyfikacja
Wymagany poziom N/A
Kontynent Kalimdor
Planeta Azeroth
Forma krainy strefa
Dungeony Ruiny Ahn'Qiraj
Świątynia Ahn'Qiraj
Geografia
Typ zrujnowane miasto
Klimat gorący
Dominujący krajobraz ruiny
Import broń
narzędzia archeologiczne
Eksport artefakty
Społeczeństwo i inne
Osady Świątynia Ahn'Qiraj
Rasy IconSmall Qiraji MaleIconSmall Qiraji Female Qiraji
IconSmall SilithidColossusIconSmall SandReaverIconSmall SilithidIconSmall SilithidTankIconSmall SilithidWorker Silitidy
Ustrój polityczny Monarchia absolutna
Władca C'Thun
Cho'gall
Bliźniaczy Cesarze (dawniej)
Język Shath'Yar
Wspólny (w tym Niższy Wspólny)
Przynależność Qiraji
Młot Zmierzchu (dawniej)
Wyznanie Stare Bóstwa

Poniższy artykuł dotyczy krainy w grze. Aby znaleźć informacje o Ahn'Qiraj, zobacz hasło Ahn'Qiraj.

Ahn'Qiraj: Upadłe Królestwo to szczątki niegdyś potężnego królestwa Ahn'Qiraj, obejmujące zewnętrzną część miasta Ahn'Qiraj: całość Ruin Ahn'Qiraj oraz naziemną część Świątyni Ahn'Qiraj. Ponadto znajduje się tu obszar w południowej części, na zachód od komnat Ossirianaa i Ayamiss, gdzie znaleźć można zniszczone wieże, mury oraz obsydianową statuę podobną do wejścia do Świątyni Ahn'Qiraj.

Za komnatą Wieszcza Skerama znajduje się niewidzialny mur uniemożliwiający wejście do samej Świątyni. Kraina jest jednak jedynie cieniem dawnej siebie, nie posiadając żadnych NPC poza tymi związanymi z instancjami czy interaktywnych obiektów. Silithus rozciąga się aż za Skarabeuszowy Mur, mniej więcej do połowy drogi między bramą a kamieniem spotkań.

HistoriaEdytuj

Ahn'Qiraj to miasto-państwo Qirajich zlokalizowane w południowej części Silithus. Niegdyś było stacją badawczą tytanów prowadzoną przez Tol'virów, którzy więzili C'Thuna, by później ustąpić miejsca Aqir, którzy przeobrazili się w Qirajich, na których czele stali Bliźniaczy Cesarze: Vek'nilash i Vek'lor. Po Wojnie Ruchomych Piasków królestwo zostało zapieczętowane na granicy Skarabeuszowego Muru i dopiero w ostatnich latach zostało ponownie otwarte. Po Wojnie Ahn'Qiraj ogrzy mag Cho'gall znalazł tu schronienie, by poświęcić Med'ana i użyć jego ogromnej mocy do wskrzeszenia C'Thuna. Med'anowi udało się jednak pokonać ogra, grzebiąc go pod gruzami miasta. Podczas światowego wydarzenia z okazji Kataklizmu okazało się, że niektórzy Qiraji wciąż żyją w mieście, a nawet wielbią Cho'galla.

GeografiaEdytuj

Jest to duża kraina pełna ruin, leżąca na południowo-zachodnim krańcu Kalimdoru.

Ahn'Qiraj: Upadłę Królestwo to lokalizacja dwówch instancji rajdowych: Ruins of Ahn'Qiraj:Ruiny Ahn'Qiraj oraz Świątynia Ahn'Qiraj.

Mapa i subregionyEdytuj

WorldMap-AhnQirajTheFallenKingdom

LochyEdytuj

Ahn'Qiraj
Nazwa lochu Poziom Wielkość drużyny
Ruins of Ahn'Qiraj 60+ 10-osobowa
Temple of Ahn'Qiraj 60+ 40-osobowa

Krainy przyległeEdytuj

Nazwa krainy Frakcja Poziom Kierunek Dostęp
Silithus Neutral 15 55-60 Północ Pieszo
Uldum Neutral 15 83-84 Wschód Za pomocą latającego wierzchowca

Ważni NPCEdytuj

Jedyni NPC występujący w krainie to ci, którzy zlecają zadania związane z instancjami Ahn'Qiraj:

ZadaniaEdytuj

Główny artykuł: Ahn'Qiraj: The Fallen Kingdom quests

Obecnie jedyne zadania dostępne w krainie są związane z instancjami rajdowymi Ahn'Qiraj.

SurowceEdytuj

Brak

Dzikie stworzeniaEdytuj

Brak

Stworzonka

UwagiEdytuj

  • W krainie obecnie nie ma nic ciekawego, lecz dodatkowa zawartość może zostać dodana później.
  • Na wybrzeżu na południowym skraju krainy znajduje się duża jaskinia, dostępna jedynie dzięki latającemu wierzchowcowi lub z wody. W jaskini przebywa Andrestrasz.
  • potężna silithidka składająca jaja w pokoju Buru Szydercy pozostaje nieaktywna.

Zmiany w uaktualnieniachEdytuj

  • Hotfix (2010-12-08): "Gracze znów otrzymują widmowego latającego wierzchowca po śmierci w Ahn'Qiraj: Upadłym Królestwie."
  • Cataclysm-Logo-Small Patch 4.0.3a (2010-11-23): Dodano.