FANDOM

Archmage Aethas Sunreaver
Aethas Sunreaver
Tytuł Kirin Tor
Płeć Mężczyzna
Rasa Krwawy elf
Poziom 80
Klasa Arcymag Kirin Tor
Energia 4,407,000
Przynależność Sunreaverzy, Kirin Tor
Stanowisko Członek Rady Sześciu
Lokacja Fioletowa Cytadela, Dalaran
Status Żyje

Arcymag Aethas Sunreaver jest jednym z członków Rady Sześciu - organu rządzącego Kirin Tor. Stoi on obok Rhonina i arcymag Modery w Fioletowej Cytadeli. Dzielnica przeznaczona dla Hordy w tym mieście, Sanktuarium Sunreavera zostało nazwane na jego cześć. Wskazuje to jesto wysoką pozycję w Kirin Tor. Prawdopodobnie jest on tym, który stałsię członkiem Rady z ramienia krwawych elfów po odejściu Kael'thasa.

Jego projekcja przebywa na Smoczym Cmentarzysku w fortecie Hordy Młot Aggmara.

Questionmark-medium Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

W przeciwieństwie do swej odpowiedniczki w Przymierzu Vereesy Windrunner, która należy do frakcji Srebrzysty Pakt, frakcją Aethasa jest Kirin Tor, a nie Sunreaverzy. Jest tak prawdopodobnie dlatego, że jest on członkiem Rady Sześciu, co efektywnie czyni go jednym z władców Dalaranu, podczas gdy Vereesa jest jedynie żoną Rhonina i tylko przez małżeństwo jest związana z Kirin Tor.

Patch 3.2Edytuj

Od patcha 3.2 Aethas Sunreaver nosi tabard Sunreavera i wciąż jest sprzymierzony z Kirin Tor.

Linki zewnętrzneEdytuj