FANDOM

The Pools of Vision

Stawy Wizji

Położone w systemie tunelowym tuż pod powierzchnią Płaskowyżu Ducha, Stawy Wizji są bazą operacyjną Opuszczonych w Thunder Bluff.

Opuszczeni przemierzający Kalimdor znajdą centrum dla magów i kapłanów w jaskini Stawów Wizji. Emisariusze Forsaken Defilers szukają tutaj także rekrutów do walki.

Wejście do jaskini znajduje się po prawej stronie od linowego mostu łączącego Niższy Płaskowyż z Płaskowyżem Ducha. Współrzędne końca mostu to: 23,21 a wejścia do jaskini 30,30.

Magowie teleportujący się do Thunder Bluff pojawiają się tutaj, tak jak każda inna postać wykorzystująca portal do Thunder Bluff.

Możesz tutaj łowić; biorą tutaj takie same ryby jak w każdej stolicy (oprócz Dalaran).

WoW-comic-logo-16x68 Niniejsza sekcja zawiera informacje opublikowane w komiksach World of Warcraft.
Główny artykuł: Destiny Awaits!

W komiksie, Stawy Wizji są tajemniczo nawiedzane przez potężne Żywiołaki Ziemi. Cairne Bloodhoof wahał się czy oczyścić jaskinię, ponieważ chciał zrozumieć co najpierw się stało, tak aby odkryć, co zakłóciło naturalną równowagę Azeroth. Mistrz areny zwany Lo'Goshem pokonał Żywiołaki i oczyścił Stawy Wizji. Magatha Grimtotem wychwalała zwycięstwo Lo'Gosha by skompromitować Cairne'a za nieudolność w oczyszczeniu jaskinii z żywiołaków. Jakiś czas później stawy zostały wykorzystane przez Stasia Fallshadow.

The RPG Icon 16x36 Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG, które jest niezgodne z obecnym kanonem.

Jest powiedziane, że parne, świetlne stawy ukazują wizję tym, którzy potrafią kierować ich energią i to, że stawy dostarczają wiadomości od zmarłych. Tutaj Opuszczeni zbierają i studiują przedmioty tajemnej magii. Można zobaczyć także talent Opuszczonych do alchemii.[1] Taureni nie są zadowoleni z obecności Opuszczonych w Thunder Bluff. Niechętnie tolerują ich tylko z powodu sojuszu. Taureni kładą wielki nacisk na wartość życia, a nieżycie Opuszczonych jest przeciwieństwem do ich wierzeń.[2]

NPCEdytuj

Spekulacje Edytuj

Questionmark-medium Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Wszyscy Opuszczeni w Thunder Bluff znajdują się w tej ciemnej i ustronnej jaskini. Chociaż są członkami Hordy, ich wykluczenie z płaskowyżów może być spowodowana nieufnością Taurenów do Nieumarłych. Jedynymi członkami Opuszczonych, którzy widzą światło dnia są Defilers Emissaries podczas weekendu Arathi Basin.

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj

Wrath-Logo-Small Patch 3.3.0 (2009-12-08): Można już tutaj wjechać na wierzchowcu.

Przypisy Edytuj