FANDOM

Játszható fajok a World of Warcraft játékban
Ember · Törp · Gnóm · Éjelf · Bc icon Draenei · Cata-Logo-Small Worgen Mists-Logo-Small Pandaren
Ork · Troll · Tauren · Élőhalott · Bc icon Vérelf · Cata-Logo-Small Goblin
Ez a lap a játszható ork fajról szól. Az orkok közös történelméről itt, míg nyelvükről itt olvashatsz.
Horde 15 Ork
OrcCrest
A Harc Ikonja
Karakter kasztok Vadász, Zsivány, Sámán, Boszorkánymester, Harcos, Wrath-Logo-Small Halállovag, Cata-Logo-Small Mágus
Elsődleges nyelv Ork
Másodlagos nyelv Nincs
Frakció Horda
Főváros Orgrimmar, Durotar
Vezető Cata-Logo-SmallGarrosh Hellscream

Thrall

Kezdőhely Valley of Trials, Durotar
Hátas Wolf

Orgrimmar orkjai Kalimdor közepén fekvő Durotar déli végén fekvő Valley of Trials területén kezdenek.

Történet

Régen a nemes orkokat a Lángoló Légió fertőzte meg, ezzel átalakítva őket egy kegyetlen, pusztító Hordává. Azeroth világába csalogatva őket elkezdték leigázni Lordaeron és Stormwind emberi királyságokat, amit később az Első-, és a Második Háborúként neveznek majd. Az ork faj borzalmas pusztulást hozott az emberiségre, de hamarosan az összeomlás szélére sodródottak, és vereséget szenvedtek. A legyőzött orkok fogolytáborokba kerültek, vagy messzi vidékeken, és magas hegyek közt bujdostak el. Egy emberi nemes által felnevelt ork, Thrall egy új korszak ígéretét hozta el lehangolt fajtársai számára. Miután az új hadúr maga köré gyűjtött több tucat orkot, nekiláttak felszabadítani nemcsak a táborokban sínylődő többi testvérüket, hanem az ősi sámán gyökerekhez visszatérve a démonok láncaitól is.

Egy különös prófécia nyomán Thrall népét a messzi Kalimdor földjére vezette, ahol hamarosan ismét szembetalálkoztak régi ellenségükkel, a Lángoló Légióval. Thrall szövetkezett a túlélő emberekkel, a titokzatos éjelfekkel, hogy közös erővel végső csapást mérjenek a démonokra. A Hyjal hegyei alatt lefolyt győztes ütközetet követően a kényszeres szövetség is megszakadt, majd az orkok a kontinens kietlen pusztaságán megalapították Durotar nemzetét.

Most Orgrimmar harcos városában várják az új jövőt. A nép bár már nem kergeti a hódítás dőre álmait, de mindig készen állnak megvédeni függetlenségüket. Ezért kötelességed fajod látható és láthatatlan rosszakaróit felkutatni, és végezni velük, hogy a démonok soha többé ne szennyezhessék be népedet.

A Katalizmát követően ismét fellángolt a Szövetség és a Horda közötti feszültség, így az ork fővárost drasztikus felújításon esett át védelmi erejét illetően, mivel Durotar határaihoz közel is nyílt csaták bontakoztak ki, Kalimdor földjét pedig az elementál inváziót követően a Szövetség megszállása fenyegeti. Thrall a Deepholm-ban bekövetkezett katasztrofális károk miatt önként lemondott hadúri címéről és csatlakozva az Earthen Ring frakcióhoz átadta annak minden jogát a heves vérmérsékletű és gyakran meggondolatlan Garrosh Hellscream-nek.

Karakter

Garrosh Hellscream Small

Garrosh Hellscream hadúr, Orgrimmar orkjainak vezetője.

A játszható ork a Horda oldalán áll. Az általa elérhető kasztok a vadász, a zsivány, a sámán, a boszorkánymester, a harcos, a halállovag Wrath-Logo-Small, és a mágus Cata-Logo-Small.

Kezdő tulajdonságok

Tulajdonság Alap Vadász Zsivány Sámán Boszorkánymester Harcos Halállovag Mágus
Erő 23 23 24 24 23 26 111 23
Fürgeség 17 20 20 17 17 17 70 17
Állóképesség 22 23 23 23 23 24 100 22
Intellektus 17 17 17 18 19 17 26 20
Lélek 23 24 23 25 25 23 44 25

Faji képességek

Blood Fury ("Vérdüh") - azonnali - 2 perc újratöltés
Növeli a kaszt számára előnyös sebzésnövelő statisztika (Attack Power vagy Spell Power) értékét X ponttal. Minden szintlépéssel növekszik a képesség adta bónusz. 15 másodpercig tart.
Hardiness (Szívósság) - passzív
Csökkenti a kábító (Stun) hatások hatóidejét 15%-kal.
Command (Vezénylés) - passzív
Növeli a harci petek sebzését 5%-kal.
Axe Specialization (Fejsze Specializáció) - passzív
Növeli az egykezes- és kétkezes fejsze, valamint ökölfegyver szakértelmi (Expertise) értékét 3 ponttal.